Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Ο 10ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΓΥΡΗΣ



Τρώω γύρη γιατί:

  1. Δε θέλω να είμαι αδύναμος και να έχω εξασθενημένο οργανισμό
  2. Θέλω να έχω φυσιολογικό σωματικό βάρος και με βοηθάει να αντιμετωπίζω τις εντερικές ανωμαλίες.
  3. Η ψύχωση και η νευρασθένεια δε μου ταιριάζουν
  4. Θέλω να έχω καλή μνήμη
  5. Θέλω να έχω καλό μεταβολισμό
  6. Ενισχύω την τριχοφυΐα του κεφαλιού
  7. Βελτιώνει τη θεραπευτική αγωγή της προστατίτιδας και περιορίζει τα προβλήματα της εμμηνόπαυσης
  8. Μου δίνει ευεξία και ανεβάζει την αυτοπεποίθησή μου
  9. Βελτιώνει τη σεξουαλική και φυσική μου κατάσταση
  10. Περιορίζει τα συμπτώματα της αλλεργίας την Άνοιξη



Περιορισμός ευθύνης: Οι πληροφορίες που παρέχονται στο συγκεκριμένο άρθρο προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτική χρήση. Δεν είναι πρόθεση του συντάκτη να παρέχει συμβουλές για ιατρικά θέματα. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για πιθανά προβλήματα υγείας.

1 σχόλιο: